پیامک

سرگرمی

داستان-sms-

  لبخند زدی و آسمان آبی شد  
  شب‌های قشنگ بهمن مهتابی شد 
   پروانه پس از تولد زیبایت  
  تا آخر عمر غرق بی‌تابی شد 

 

  خوشبختی من در بودن باتو است 

 و روز تولد تو تقدیر خوشبختی من است.

  وجود تو تنها هدیه گران‌بهایی بود 

  که خداوند من را لایق آن دانست. 

 

 

 

 

  همسر خوبم! جان به ذهنم سپرده‌ام  

   که غیر از تو به کسی فکر نکنم.  

  به چشمانم یاد داده‌ام که جز تو نبیند 

   و در سالروز ازدواجمان هدیه‌ام   

  برای تو قلبی است که تا ابد می‌تپد . . .

   عشق را با تو تجربه کردم،   

  امید به زندگی را در تو آموختم، 

    محبت را در قلب تو یافتم،  

  با هر تپش قلبم می‌گویم دوستت دارم. 

 

 

 

 عاشق همه دنیا را در چشم معشوق می‌بیند 

  و به هر جای دنیا که می‌نگرد، 

  معشوق را می‌بیند و این گونه است که خداوند 

  دو چشم را برای دو چشم آفریده است. 

 

 

 

 به پاکی قلبت سوگند بدون طنین زیبای صدایت نمی‌توانم زندگی کنم.  
   تا دنیا باقی است، عاشقانه دوستت دارم.  
   همسر عزیزم! اولین سالگرد ازدواجمان را تبریک می‌گویم.
 

 

 

 

  در خالصانه‌ترین گوشه قلبم آنجا که 

  خبری از تاریکی نیست یادت می‌درخشد.  
   همسر عزیزم! سالروز پیوندمان را تبریک می‌گویم. 

 

 


  ﺑﻮﺩ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻗﻮﺕ ﺩﻝ    
   ﻣﻨﻮﺭ ﺷﺪ ﺯ ﯾﺎﺩﺕ ﺳﺎﺣﺖ ﺩﻝ 
  ﺑﻪ ﻫﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺩﻝ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﺩ 
   ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻝ  
 

 

 

 

 دل جز ره عشق تو نپوید هرگز   
  جز محنت و درد تو نجوید هرگز 
  صحرای دلم عشق تو شورستان کرد 
  تا مهر کسی در آن نرود هرگز 

 

 

 

 می زند فقط به یاد عشقت این نبض 
  جز تو من به کس نگفته بودم این رمز 
  گر بری سفر به پای تو کنم صبر 
  تا چمن به زیر پای من شود سبز 

 

 

 

 دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی 
  صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی 
   شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین  
   بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی  

 

 

 

  خیلی وقته چشمهایم از فکر تو بارانیست  
  سال هاست دریای دلم از عشق تو طوفانیست 
  دیگر کاسه صبرم شده لبریز از درد بی تو بودن 
  خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست  
 

 

 

 یا رب تو را به نور جمالت دهم قسم 
  کز ظلمتم رهان و به نور هداببخش  
  یا رب به نور ظلمت خاصان درگهت 
  این بنده را به ختم همه انبیا ببخش  

 

 

  يا رب تو را به جاه و جلالت دهم قسم  
   جرم گذشته عفو كن و ماجرا ببخش   
  يا رب مرا ببخش به اهل صلات و صوم 
   يعني به نور صفوت اهل صفا ببخش  
 

 

 

   يا رب مرا به سلسله انبيا ببخش   
  بر شاه اوليا ، علي مرتضي ببخش  
  يا رب گناه من بود از كوهها فزون  
  جرم مرا به فاطمه ، خير النسا ببخش 

 

 

 هر كار كرده ام ، همه بد بوده و غلط 
  يا رب مرا تو بر حسن مجتبي ببخش 
  يا رب اگر كه جود و سخايي نكرده ام 
  ما را تو بر سخاوت اهل سخا ببخش 

 

 

  يا رب مرابه رحمت بي منتها ببخش 
   يعني به ساحت حرم كبريا ببخش   
   يا رب گناهكار و ذليل و محقرم    
  عصيان من به شوكت عز و علا ببخش 

 

 

  ز خواب جهل، بس امسال‌ها که پار شدند  
  خوش آن که بیهده امسال خویش پار نکرد 
  روا مدار پس از مدت تو گفته شود  
  که دیر ماند فلانی و هیچ کار نکرد  
  پروین اعتصامی
 

 

 

  دیگر ای گندم‌نمای جوفروش  
  با ردای عجب عیب خود مپوش 
   دیده‌های عقل گر بینا شوند  
  خودفروشان زودتر رسوا شوند 
  پروین اعتصامی
 

 

 

 هزار قرن ندیدن ز روشنی اثری  
  هزار مرتبه بهتر ز خویشتن دیدن 
  برای نفس چو دیوی است تیره‌دل پروین 
  بتر ز دیوپرستی‌ست خود پرستیدن 
  پروین اعتصامی 

 

 

 روز می‌بینی تو و من روزگار 
  کار می‌بینی تو و من عیب کار
   من نهان را بینم و تو آشکار  
  تو یکی می‌دانی، اما من هزار 
  پروین اعتصامی 

 

 

  چو زخم کارگر آمد چه سر، چه سینه، چه پای  
  چو سال عمر تبه شد چه یک، چه صد، چه دویست 
   هزار کوه گرت سد ره شوند برو 
  هزار ره گرت از پا درافکند بایست! 
  پروین اعتصامی 

 

 

  ﺑﻮﺩ ﯾﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﺎ ﺭﺍ ﻗﻮﺕ ﺩﻝ  
   ﻣﻨﻮﺭ ﺷﺪ ﺯ ﯾﺎﺩﺕ ﺳﺎﺣﺖ ﺩﻝ  
   ﺑﻪ ﻫﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺩﻝ ﻣﻬﺮ ﺗﻮ ﺩﺍﺭﺩ  
   ﻫﻤﺎﻥ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺑﺎﺷﺪ ﻗﯿﻤﺖ ﺩﻝ 

 

 

   دل جز ره عشق تو نپوید هرگز  
   جز محنت و درد تو نجوید هرگز 
   صحرای دلم عشق تو شورستان کرد 
   تا مهر کسی در آن نرود هرگز  

 

 

  می زند فقط به یاد عشقت این نبض  
  جز تو من به کس نگفته بودم این رمز 
  گر بری سفر به پای تو کنم صبر  
  تا چمن به زیر پای من شود سبز  

 

 

  دلم تنگ است این شبها، یقین دارم که می دانی 
  صدای غربت من را از احساسم تو می خوانی 
   شدم از درد تنهایی گلی پژمرده و غمگین  
   بیا ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی  

 

 

  خیلی وقته چشمهایم از فکر تو بارانیست  
  سال هاست دریای دلم از عشق تو طوفانیست 
  دیگر کاسه صبرم شده لبریز از درد بی تو بودن 
   خدایا انتظار دیدن یار چقدر طولانیست  

 

 

 تو را بر کوه خواندم آب می شد 
  به دریا گفتمت بی تاب می شد  
  چو بر شب نام پاکت را سرودم 
  ز خورشید رخت سیراب می شد

 

 

 شب نیست که آهم به ثریا نرسد 
  از چشم ترم آب به دریا نرسد 
  میمیرم از این غصه که آیا روزی 
  دیدار به دیدار رسد یا نرسد 

 

 

 بردامن تو دست نیازم بادا 
  پیوسته غم تو دلنوازم بادا 
  همواره خیالت که در آغوش من است 
  آگاه زمن و سوزوگدازم بادا  

 

 

 کاش می شد همدلی را قاب کرد 
  ساکنان شهر غم را خواب کرد 
  کاش می شد نور چشمان تو را 
  جانشین تابش مهتاب کرد 

 

 

  با تو بر مرغان دریایی امیرم  
   بی تو در زندان تنهایی اسیرم 
   با تو در کاخ وفا ارباب عشقم 
  بی تو در کوه جفا سنگی حقیرم 

 

 

  گفتم به گل زرد چرا رنگ منی  
   افسرده و دلتنگ چرا مثل منی  
  من عاشق اویم که رنگم شده زرد 
  تو عاشق کیستی که هم رنگ منی 

 

 

  هرقدر رفاقت بکنم می ارزی  
   اظهار صداقت بکنم می ارزی  
آن قدر عزیزی تو برایم ای دوست
صد بار که یادت بکنم می ارزی  

 

  نکند فکر کنی در دل من یاد تو نیست  
  گوش کن نبض دلم ، زمزمه اش با تو یکیست 

 

    دلم در حلقه غمها نشسته   
     زبانم بسته و سازم شکسته   
   وجودم پر ز شعر عاشقانه ست   
  تو را می خواهم و اینها بهانه ست 

 

   خسته ام فردا نگاهت را برایم پست کن   
  یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن  
  گوشم از آواز غمگین سکوت شب پراست 
    لطفا آن لحن صدایت را برایم پست کن   

 

 وقتی برای موندنت ، فاصله ها حَریص می شن 
  واسه یه لحظه بودنت، ثانیه ها عزیز می شن  

 

 بهترین دوست خواهی بود حتی اگر سختی راه ،

  چشمانت را از من دور کند و بهترینی حتی اگر طنین صدایت به گوش من نرسد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 6 اسفند 1394برچسب:,ساعت 16:56 توسط meysam|


آخرين مطالب

Design By : RoozGozar.com